Hissar och en cykel

Lite dålig uppdatering här sedan sist då vi satt på tåget. Eftersom vi hade en och en halv timma att slå ihjäl i Göteborg gick vi in på Radisson och käkade räkmacka, den var kanon och får 5 av 5 toasters. Jag som nästan aldrig besökt hotell var fascinerad av hissarna

Då sa Elizabeth att de där hissarna finns på de flesta hotell. Aja, tänkte jag, fina var de.

I tisdags fick jag årets första parkeringsböter, inte helt överlycklig men eftersom det är mitt fel kan jag inte bli arg på någon annan än mig själv för det, 400 kronor vill de ha, hej då supersnygga skinnhandskar =(

Onsdagen bjöd på utflykt till Bua fritidsgård där jag och C spelade kort med kidzen. Jag spöade dem med ett korttrick med som gör C sömnlös *hehe*. Efter besöket och pizza blev det jobb för mig.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, försökt rätta till felen på min lönespec så blir det förhoppningsvis rätt nästa månad så jag slipper allt det här. Annars har själva dagen varit väldig horisontell för min del och ikväll cyklade jag ner till Harrys för att ta en aw med en kär kollega (det blev två öl).


Det här är min supersnabba och urläckra cykel, synd att färgerna inte syns så bra i mörkret och synd att min kamera på telefonen är så kass =(

Yep, that's me tonight.

Nu ska jag läsa lite så jag blir trött i ögonen. Har blivit riktigt bra på att läsa istället för att somna till datorn alltid som jag gjort alldeles för länge nu. Boken är "The Dirt", Mötley Crües bok. Gillar man rock så ska man läsa den. Här kommer Rolling Stone's kommentar till boken: "Utan tvekan den mest detaljerade redogörelse som någonsin skrivits om kickarna och riskerna i att vara rock 'n' roll-stjärna. Fullständigt fängslande och totalt motbjudande" Skulle nog faktiskt inte kunna säga det bättre själv. Och med de orden bjuder jag er god natt.

Ciao! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0