Fooodtime!!!!!!!!!!!!!

Precis när jag skulle börja med maten ringde E och ville ha hjälp och självklart ville jag hjälpa henne. Jag fick köra hennes nya bil, tjoho vad jag blev nervig då. Men allt gick bra *puh*. Så nu har jag äntligen fått i mig lite näring.

Det ska ju vara roligt att laga mat. Så här glad är jag när jag ska hacka lök! Efter ytterligare hackande och skivande så hamnade allt i pannan och slutade med en utsökt korvstroganoff (är det ett eller två ord?) som jag nu sitter och kalasar på. Ikväll lyxar jag till det med Coca-cola =)

Imorgon bär det av! Jag och E gör vägarna säkra när vi går i bräschen mot Stockholm!! Runt tolvsnåret åker vi från Sveriges framsida för att få se baksidan av detta avlånga land. Detta innebär att idag är det städ/tvätt/packa-dag. Det är mest det sistnämnda jag ligger efter med och klockan 22:00 ska jag stå på Harrys, redo för första gästen. Men det kommer bli jättebra.
Så nu har jag inte tid att sitta här och drömma längre, dags för att göra lite nytta! Ha en skön kväll alla.

Ciao! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0