En liten uppdatering så här på kvällskvisten.

Jag handlade inget hos kusse, men min syster kom hem med ett par skor, scchhyyysch säg inget till mamma!
Sedan när jag kom hem blev det en sväng till Paganini för att bekanta mig med nya människor. Som trevligt som alltid =)
Nu sitter jag i soffan och tittar på Willy:s reklam om vad som kan hända om man handlar hos dem, tycker allt att den är lite mysig.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll och jag är lite sugen på öl, antagligen bara för stunden för att jag känner mig lite rastlös och inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men så kommer ju "Desperate Housewifes" klockan 22, det blir nog att vänta på det.

Ciao! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0