Catch up!

Ja, nu var det ett tag sedan. Jag tänkte försöka sammanfatta veckan som gått.

Fredag och lördag jobbade jag, söndagen var bara lugn och jag var hemma hela dagen och kvällen.

Måndagen lagade jag mat till min granne, fullkornsskruvar med babyspenat, purjolök, skinka och mozzarella på toppen, in i ugnen en sväng så osten smälter och sedan är det bara till att hugga in!
Efter maten bar det av till stan för lite öl med goda vänner och en som kom hem från 12 veckor i Indonesien (tror jag det var) där han har varit och surfat. Det var ganska lugnt och stilat men trevligt.

Tisdagen var lite samma visa som måndagen förutom maten puls efterfest till fem på morgonen hemma hos Ulle och Johan, Guitarr Hero is the shit!

Igår var det vila och sedan jobb på kvällen. Riktigt dåligt just nu, inga bonusar här inte =(

Idag har jag och MR C varit ute i Bua på fritidsgården, käkat våfflor och spelat kort med kidzen. Jag vill inte prata om resultaten, men hoppas att det hinner vända tills ikväll. 200-dagars på Oscars, temat är "röda mattan". Synd att de är födda -91 som kommer dit kväll så det blir inget flirta där inte.

Min telefon är på lagning nu, kameran är verkligen kass och jag hoppas det går på garantin. Men det resulterar i att jag inte tar så mycket kort och då blir det mest bla bla bla här på bloggen. Men jag kan bjuda på en från Stockholm


Åh, vad jag skulle vilja ha sushi nu, massa lax, räkor och maki's! Misosoppa med, den får man inte glömma! Måste testa att göra egen någon gång, men det blir ju aldrig av.
Jag får nöja mig med mat från tidigare i veckan ikväll.

Hoppas alla får en kanonafton!

Stay tuned! Love E ♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0