Sista dagen på 00

Ja, nu är det sista dagen på år 2009 och jag väntar på att klockan ska bli såpass mycket att jag kan åka till jobbet.

Natten som var har verkligen inte vart kul. Har inte sovit något så när klockan blev halv sju gick jag upp för att hoppas somna på soffan till något tv-program. När det inte funkade gjorde jag frukost och tittade på "Ice Age".
Eter det gick jag ut på en "morgonpromenad" för att göra mig av med rastlösheten, 50 minuter lång blev den i den iskalla luften. Men jag fick uppleva en soluppgång och inte vilken som helst heller utan årets sista soluppgång!

Yes, där har vi nog boven i dramat för mina sömnlösa nätter! Synd att ni inte kan se hur stor den egentligen var.

Solen är på väg upp i Apelviken

Havet har fryst!


Otroligt vackert.

Bjuder även på en bild av en aningens kall mig själv i soluppgången.

Det här är årets sista bilder, jag tror inte det blir några ikväll på jobbet, men vem vet?

Jag hoppas verkligen att ni alla firar ut det gamla året och in det nya med bravur ikväll! Drick även ett glas champagne för mig med (nej, det är inte okej att dricka på arbetet bara för att man jobbar på krogen).

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Madelli

Shit pommer vilka nice bilder!

Hoppas du fick sovit i natt efter jobbet iaf.

Jag är rätt seg idag men är du ledig och sugen på en kaffe imån med mig? =)

köss

2010-01-01 @ 18:03:25
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0