It sucks to be me

När jag idag efter att ha duschat och allt som hör där till drar på mig mina jeans och ska knäppa dem så är dragkedjan trasig. Doh! Tänker jag men tar mina andra istället. Drar på mig dem, har precis smort in mig med lotion så jeansen fastnar så där jobbigt på benen men efter lite slit så är de på. Knäpper knappen och skall dra upp dragkedjan bara för att upptäcka att den OCKSÅ är trasig! Vad f*an är detta?!?!? Fick ett smärre utbrott över detta och tårar spilldes. Tar av handduken från huvudet för att borsta håret och det är ingen enkel sak, det känns som ett trassel och är alltid jättetovigt.
Nu orkar jag inte mer, vill ju bara lägga mig på golvet och banka med knytnävarna som en treåring gör när den inte får som den vill. Det är då jag också förstår att denna dagen kommer vara så här enda tills jag lägger mig igen, HURRA! Jag har liksom inte råd med något. Ingen skräddare, ingen frisör och nu behöver jag en personlig tränare med så att inga fler dragkedjor går sönder.
Ni vet den där reklamen för Wasa knäckebröd med tjejen som har en stor maska i sina strumpbyxor på morgonen. Som henne känner jag mig.



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0