Gimme gimme gimme

Nightmares tonight!!
Ikväll har jag jobbat på Såsen. Lili och Susie var där och uppträde. Fantastiskt pinsamt skulle jag vilja säga men det var säkert en del som återupplevde 80-talet.

Snart är denna helgen över, bara ett pass imorgon med nere i Falkenberg på Grands lilla jultillställning.

Jag ska försöka hinna städa, gå en lååång promenad och hämta min gran imorgon. Är glad om jag fixar en utav de sakerna och då är det inte granen.

Har tänt min ljuslykta med "Cozy Christmas" olja i som är köpt på Indiska. Älskar verkligen denna doften och måste köpa på mig ett lager med sådana små flaskor ifall de får för sig att sluta sälja dem i butikerna.

Tack till Emma som gav lyktan till mig ♥ Nu ska jag ta med mig den in till mitt sovrum och somna till ett avsnitt av "How I Met Your Mother".

Sov gott alla och ha en härlig fjärde advent imorgon, då är det bara fyra dagar kvar till julafton!

Love E ♣
Ps. Lyssna på denna tjejen, hur skön röst som helst ju. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0