Get psyced!

Jag behöver en "Get psyced!" låtlista till min iPod. Kom nämligen på att det inte alls är speciellt motiverande att gå powerwalk med Leona Lewis "Bleeding Love" i lurarna.

Jag gick i 50 minuter och stannade till hos Ulle för lite kaffe, mycket trevligt med en liten catch up från söndagen med, hehe =)
Testade på det här med att springa när jag skulle hem från Ulle, gick så där. Kändes sjukt bra i början, när jag kommit 500 meter kändes det inte alls lika bra. Jag gissar på att jag inte är riktigt redo för löpning ännu.

Fick tillbaka min telefon igår så nu kan jag bjuda på lite bilder igen, tjohoo!!! Det blir från min promenad idag nere i Apelviken.




Nu håller jag på att frosta av frysen, tänkte att det är lika bra och passa på när det är kallt ute. Då kan jag nämligen lägga mina saker utanför fönstret och nu snöar det till och med! Problemet är bara att det har börjat blåsa och jag är lite rädd att det ska blåsa ner från taket.

Det gick bra igår, vi kom fram till Vänersborg och därifrån fick jag köra en bil ner till Göteborg. Helt okej, köra bil är ju roligt! Så om det är fler som behöver hjälp är det bara att höra av sig, jag kör gärna =)

Ikväll ska vi fira Elizabeth, hon fyllde år igår (23 i år igen, tror det är något magiskt när man blir 23) det ska bli trevligt, tog till och med ledigt ikväll för tillställningen =)

Nu ska jag nog fortsätta städa badrummet som jag började med igår, det är inte okej när det tar två dagar att städa 7 kvm, haha.

Håll i er för det kommer säkert en ny uppdatering snart igen! Lov E ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0