;(

Insomnia! Fattar inte vad problemet är, varför kan jag inte bara få sova?!?
Gick och la mig vid elva ikväll, somnade ganska snabbt för att sedan vakna en timma senare och nu ligger jag här. Ensam i min alldeles för stora säng och kan inte somna om, klockan är 03:35. INTE OKEJ!!!

Anyway, jag har ju jobbat mig igenom hela julen och den 27 var det fest för oss restaurangare och löst folk. Förfesten var kul, det var korvkalas men roligt. Ute vart väl så där, hade hoppats på mer folk än vad det var men men. Det avslutades med nattmat på Statoil Nord och gårdagen spenderades hemma i lägenheten utan större ansträngning.

Jag börjar bli såpass rastlös nu att jag funderar på att klä på mig och ta en tur med bilen. Sängen är för varm, det är för kallt utan täcket. Jag har ätit lite för att det kanske skulle hjälpa, fast jag egentligen inte vill äta så här sent. Usch, det kliar i hela kroppen ju! Hjälp mig någon!!! En promenad kanske? Nej det är ytterst olämpligt att gå ut ensam den här tiden på dygnet, man vet aldrig vad det är för några busar ute.

Är det förresten någon som sett Ica´s nya reklam? Jag höll på att dö när jag såg den haha! Nice när alla gör parodi på puckade bloggerskor, haha!

Have a good one!

Nu ska jag ge sömnen ett försök till, om det inte funkar så behöver jag kanske ringa någon för sövning. Någon frivillig?!? Nehe inte det.

Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0