-Jag vill också vara med på barty!

-Du menar party?
-Ja, jag sa ju det, barty.

Ja det var nog det roligaste idag, Sunes Jul.

Kan nog säga att detta är week from hell.
  • Trasiga jeans.
  • Hår som är som svinto.
  • Igår kraschade min dator.
  • Mina nya leggins är det hål i.
  • Min telefon har blivit skickad till Finland för att verkstaden i Sverige inte kunde laga den.
  • Min lönspec kom idag och allt är bara knas.
Det är ju bara att hoppa. Inte så många positiva tankar just nu i den här bloggen. Men tack kära arbetsgivare för att jag fått tillbaka min ångest, tack som fan! (Och med arbetsgivare menar jag inte min schemaläggare)

Det ser ju ut att bli en rolig jul i år.

fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan


Källa

Kommentarer
Postat av: Madafaka

miiiiiiiiiiiip!

vad händer?? :*

2009-12-10 @ 17:39:32
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0